25 januari 2006

Online banking

Wil ik dan al eens een paar betalingen uitvoeren, werkt de bank me nog tegen ook !

Het is al een paar dagen dat ik in mijn PC-banking wil inloggen (let wel, ben er verder vreselijk content van, heb nog nooit problemen gehad) en dat het ding me gewoon weigert. Enfin, het laat me inloggen, maar zodra ik op een nuttig scherm zou terechtkomen, krijg ik de boodschap dat de applicatie zichzelf afsluit na 10 minuten inactiviteit. Ja dat zal wel ! Of het moet zijn dat ik plotse aanvallen krijg van narcolepsie of acuut geheugenverlies en dat ik telkens, net als ik wil inloggen bij de bank, een onverklaarbare neiging tot slapen krijg. Alhoewel, onverklaarbaar...

Of dat moet het zijn ! Timepockets ! Ja ! Iets slorpt mijn tijd in kleine stukjes op, om hem op te slaan in timepockets !

Vraag me af of ik zo'n timepocket zou kunnen uitkeren aan Bart. Kreeg hij meteen een extra week van mij, zou hij wat minder gestrest lopen, en iets gezonder. En vooral een pak beter slapen ;-p